Isnin, September 02, 2013

Oktober

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ada apa dengan bulan Oktober?

Saya pernah bercerita tentang personaliti saya berdasarkan ujian inventori Sidek. Ini pula adalah mengenai personaliti seseorang yang rapat dengan saya. Dua Orang- dan Mereka lahir pada bulan Oktober. Bila diamati beberapa peristiwa lampau seakan samalah pula dengan personaliti di bawah.

Ibarat ada kolorasi.. ada perkaitan peristiwa itu dengan perkara di bawah.

Berikut merupakan personaliti mereka yang lahir pada bulan Oktober.

  • Suka bersembang
  • Suka orang sayang padanya
  • Suka ambil jalan tengah
  • Kecantikan luar & dalam
  • Tidak pandai berbohong & berpura-pura
  • Mudah rasa simpati, baik dan pentingkan kawan.
  • Sentiasa berkawan.
  • Hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama.
  • Cepat marah 
  • Nampak macam pentingkan diri sendiri
  • Tidak menolong orang kecuali diminta
  • Suka melihat dari perspektifnya sendiri
  • Tidak suka menerima pandangan orang lain
  • Suka berangan dan pandai bercakap
  • emosi yang kelam kabut.
  • Daya firasat yang sangat kuat
  • suka melancong, bidang sastera dan seni
  • Pengasih, penyayang dan lemah lembut
  • Prihatin dalam percintaan
  • mudah terusik hati dan cemburu
  • ambil berat tentang orang lain
  • suka kegiatan luar
  • orang yang adil
  • Boros dan mudah dipengaruhi persekitaran
  • Mudah patah semangat.

Saya ambil perkara di atas dari facebook, Melihat kepada beberpa aspek. Apapun mulalah teringat pula kepada mereka ni. Moga  sentiasa di bawah lembayung rahmat-Nya.

Amin



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tulis-Tulis, nanti saya balas.